luni, 24 octombrie 2011

Frig de tine

Cineva, dar nu stiu cine, ti-ar fi descris ideile ce curand au trecut prin capul meu. Are sa fie vreme pentru tot, dar mai ales pentru sinceritate. Are sa fie un artificiu legat de un amor hidos.. sau are sa fie un simplu gand ce mi-a dat fiori..un gand ce s-a pastrat intact " de ce iubeam?" Un circ ieftin are sa ma amuze din ce in ce mai putin, sau sa ma vanda unor clipe ce nu le pretuiesc.
Acum incerc sa plec cum n-am mai incercat nicicand, n-am reusit sa ma abtin...Momentele ce-mi botezau viata cu fericire s-au scurs.. s-au ars si s-au ascuns de ieri si azi. Prezenta lor inunda absenta ta. astfel, are sa fie mai putin din toate : dor, dezamagire si durere..
Cu al tau aspect erai tulburator de mandra, ca plumbul ce atarna peste pleoape si nu le lasa sa respire.. un tulburator de frumoasa nu infatiseaza darul tau, ci darul ce s-a nascut prin tine. oricum, intr-o comedie de fundal, povestea asta pare o scrisoare. Scrisorile nu sunt fidele despartirii , ale durerii sau ale deceptiilor, ele indica podul legaturii ce se lasa peste doua entitati. Afirm cu tarie ca dragostea-apusa de mai sus, este oglindirea dragostei ce va rasari din tristete.. se va preface in alb si va intruchipa o lume calda.. un teatru de papusi romantice in care " tu si eu" vom fi doar spectatori.
Ce trist se asterne toamna peste lume, ce trist mai bantuie prin noi, prin tine si prin mine. cutraierandu-ne astazi, superbul, maine, ... si clipa cand iti va saruta obrajii cenusii de frig, te va cutremura un dor bizar de tot ce-a fost si n-are sa mai fie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu