luni, 9 mai 2011

Nu mai inteleg

Ce imagine frivola cutreiera vazul oamenilor risipiti printre mobila al carui miros de coaja de rattan se intinde peste simturile olfactive ale lor. Este imaginea pe care o citesc din cartile rosii de care m-am indragostit candva, iar acum traiesc doar momentul cu ele. Nu mai inteleg daca acele carti ma trag spre lumea ta sau ma indeparteaza, cert e ca...sub cerul meu vopsit cu var  se scurg inscriptii insipide care amesteca dorinta cu cea mai inalta figura de stil negativa. Mai tii minte cand iti picuram priviri in ochi ca sa ma vezi? Esti doar persoanjul desenat pe copertile cartilor albastre, sau verde-liliac. Poate ca acum ma regasesti sub forma de uitare, vis sau identitate. Conform calculelor mi-am incetat existenta in tine, si am murit odata cu moartea anotimpului care ne unea odinioara. Ce sunet ratat de meditatie absurda ma cuprinde, contempland la clipele efemere , trecute si uzate. Ma sufoc respirand aerul tau imponderabil ce atarna plumb de narile mele. Personajule, ai devenit una cu scrisul si una cu amintirea , uitat, mai nou pe noptiera mea de langa pat. Ti s-a asezat praful pe fata si in zona pieptului. Inima ti-a incetat sa mai alerge nebuna prin tine, cautand  ceea ce tu numeai "dragoste". Pe spatele biografiei tale se astern suspine inecate in nedereasa, iar sub ochii tai incercanati s-au adunat petale de trandafir uscate, incolore si inodore.Mai sunt multe umbre peste ape care se adun in cartea si in mintea mea, trec prin tine si se reunesc in versurile poeziilor intrupate in povesti nescrise.
Am inchis si cartea, mi-am inchis si ochii.. iar sentimente prapastioase imi nelinistesc sufletul ca atunci cand te-am privid murindu-mi in brate sub ochii persoanjelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu