duminică, 24 aprilie 2011

Sa va dau eu sfaturi..

Haideti sa ne indragostim de simpaticele flori picurate din sperantele oamenilor care au uitat sa mai spere. Vrem sa le agatam in cuierele sortii apoi sa le uitam. Tristele si parasitele flori care au inviat  din atat de putina viata ne-au colorat sufletul pictat in alb-negru. Haideti sa ne indragostim de florile palide atarnate in parul amantelor nenorocite de vise subrede care aluneca spre ocean. Florile s-au intristat, lacrimand din plinul  golului absolut. De unde mai au lacrimi?
Le-am picurat roua peste buzele petalelor si le-am sarutat.. le-am uitat intinse pe masa... s-au ofilit sub privirile timpului care radea in hohote de ele, de ofilirea lor continua. Le-am iubit mai presus , m-am indragostit de albastrul, rosul, galbenul, rozul care le acoperea intimitatea.... m-am intepat in ace iesite in evidenta din atata ura pentru oameni, pentru mine.
Astept sa va indragostiti si voi de uratele si sublimele flori . Au asteptat atat de mult samanta de iubire rasarita din apus.
Nu , nu mai vreau sa stam de vorba.. vreau sa ne indragostim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu