miercuri, 27 aprilie 2011

iti astern cuvinte langa trup

Sa nu cureti niciodata covorul de lalele. Asteapta sa se usuce sub privirile tale, pentru ca le-am pus acolo pentru tine.
De ce te consider cea mai importanta persoana? stii sa pictezi norii fara pensula si fara culoare si mai ales esti o nestemata care devine pretioasa pe zi ce trece.

Alaturi de persoane deosebite am invatat sa numar atatea clipe frumoase, neluand in seama oamenii cu autoportretele in mana stand la coada pentru ceva anume. Asteptam sa zboare fluturi roz nascuti din coconii ce atarnau ca niste lacrimi de piatra sub fiecare frunza. Am zburat peste oras tinandu-te de mana. avand incredere ca nu aveai sa imi dai drumul, si daca imi dadeai cadeam peste o mare de fulgi ce stateau lipiti de cer. Cel mai frumos lucru este sa te trezesti cu fata intr-un cearceaf plin cu petale de zahar in care s-au adunat multumiri, recunostinte si iubire. Iei micul-dejun pe tereasa din care ies vrejuri de flori si fructe. Am sa iti gust in palma orice imi dai ca un scatiu dupa ce ii castigi increderea.. alaturi de membrele tale ma simt in siguranta . stiu ca vei inlatura orice strop de ploaie  si orice gand rau

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu