vineri, 15 aprilie 2011

Rain rain go away- come again another day

Ce este pentru tine ploaia? Siroaie de picaturi cazute din cer. Lasa-ma sa iti spun eu ce este ploaia.
Atunci cand cerul este trist, isi aduna norii care incep sa planga, ploaia nu reprezinta decat lacrimile rezultate unei tristeti mari. De ce nu dansezi prin ploaie ca si ceilalti?
Tu ai inteles ca nici tu nu ai vrea ca cineva sa iti danseze printre lacrimi.Iubesti ploaia si nu te bucuri de tristetea din ea, dar stai privind-o ore in sir cum se scurge, cum scapa de tristete, chiar daca tu inca mai pastrezi acest sentiment.
Stau si te vad cum suspini cu fata lipita de geam. Ma indrept cu pasi micuti spre tine, dar imi faci semn sa ma opresc.. ma intorc la locul meu si te privesc din nou. Te inteleg, vrei sa fii singura, cu ploaia, sora ta geamana care te viziteaza ori de cate ori ti-e sufletul amar.
  Trebuie sa recunosc, nu imi face placere ca ceva te priveaza de mine, vreau sa fiu cu tine cand ploua, cand bate vantul, cand ninge si cand este soare. Dar ploaia te ia de langa mine, vrea sa o insotesti in dansul circular de pe geam, stropii mici iti aluneca pe obrazul inca lipit de sticla cea rece.
Imi place sa fiu cu tine in bataia vantului.. el iti alearga prin par, iti scutura hainele, iti fluiera pe la urechi.. tu razi, esti nostima!
Imi place sa alerg cu tine prin zapada, sa te arunc in ea ca intr-o baie de fulgi albi...
Ador sa iti vad chipul in bataia soarelui arzator... chipul sa iti fie luminat, inseninat si vesel.. Ador sa te sarut in timp ce imi soptesti "cat de frumoasa este vremea"..
Dar in ploaie esti atat de ...schimbata.
                                              [va urma]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu